مشاوره انتخاب و خرید تجهیزات CM

   مشاوره انتخاب و خرید تجهیزات پایش وضعیت CM
 

یکی از مهمترین دغدغه های بخش فنی و همچنین تدارکات بازرگانی شرکتهای صنعتی، انتخاب فروشندگان معتبر و انتخاب دستگا های مناسب، در فرآیند خرید تجهیزات است. اخذ مشاوره انتخاب و خرید تجهیزات پایش وضعیت از یک مشاور صادق با تجربه، کمک موثری به یک انتخاب مناسب و بهینه خواهد نمود. 

چنانچه کارشناسان واحدهای فنی و مسئولین خرید، اطلاعات کافی از مشخصات فنی و اعتبار تجهیزات در حال خرید نداشته باشند، احتمال یک خرید غیرفنی بسیار بالاست. چه بسیار شرکتهایی که بدلیل فقدان همین مشاوره ها درگیر خرید تجهیزات نامناسب یا بی کیفیت شده اند! در این بخش ما بصورت تخصصی به کارشناسان فنی و مسئولین خرید واحدهای تدارکات و بازرگانی  مشاوره میدهیم. 

این مشاوره ها (انتخاب و خرید تجهیزات CM) با هدف کمک به انتخاب بهینه ابزارهای پایش وضعیت صورت میگیرد. مشاوره با کارشناسان ما به شما کمک میکند تا با توجه به ملاکهایی همچون بودجه، نیاز فنی، یک انتخاب مناسب و بهینه را انجام دهید. این خدمات بصورت کاملا رایگان بوده و هزینه ای بابت آن دریافت نمی گردد. در این خدمات، هیچگونه Brand یا شرکت خاصی توصیه نمیشود و تنها مزایا و محدودیتهای تجهیزات انتخابی برای شما تشریح میگردد.

 در چنین شرایطی شائبه ای نیز بوجود نیامده و مبنای توصیه ها و پیشنهادات بر صداقت خواهد بود. کارشناسان فنی ما در شرکت فرا پایش باختر، پس از سالها تجربه کار و تدریس، شناخت بسیار بالایی از تجهیزات CM دارند. مشاوره با کارشناسان ما به شما کمک میکند که بر اساس بودجه و نیازهای فنی خود، بهترین انتخاب را انجام دهید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه انتخاب تجهیزات  مناسب و متناسب با نیازهای پایش وضعیت مجتمعتان با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

انتخاب و خرید تجهیزات CM

 

مشاور شما در زمینه انتخاب و خرید تجهیزات آنالیز ارتعاشات آقای مهندس محمد فضلیشماره تماس : 09183605642

مشاور شما در زمینه انتخاب و خرید تجهیزات بازرسی ترموگرافی آقای مهندس احمد کندیشماره تماس : 09188625070