دوره های آموزشی CBM

دوره های آموزشی CBM

  • دوره آموزشی مقدمه‌ای بر پایش وضعیت و نگهداری تجهیزات صنعتی

    هدف از ارائه این دوره، آشنا نمودن آن دسته از افرادی است که به هر دلیلی وارد عرصه پایش وضعیت نشده و یا همچنان بر روشهای قدیمی نگهداری و تعمیرات اصرار می‌ورزند. در این دوره نکات ارزشمندی از مزایا و منافع حاصل از اجرای اصولی برنامه‌های پایش وضعیت بیان شده و در مورد هریک از روشها و تکنیکها با ارائه مثالهای جذاب از کاربردهای آنها در پایش وضعیت نگهداری تجهیزات، مقدمات آشنایی و استفاده از برنامه‌های پایش وضعیت تجهیزات صنعتی فراهم میگردد. حضور در این دوره را به مدیران ارشد، مدیران میانی و روئسای بخشهای مختلف و کارشناسان مسئول واحدهای صنعتی توصیه می نماییم. جهت کسب اطلاعات و جزئیات بیشتر در خصوص مدت و محتوای دوره، با واحد آموزش شرکت مهندسی فرا پایش باختر تماس حاصل فرمایید.

جهت دریافت سرفصل دوره کلیک کنید
  • دوره آموزشی نقشه راه پایش وضعیت (CBM Road Map)

    رسیدن به هدف، مستلزم داشتن نقشه‌ای دقیق و مناسب است. شرکت مهندسی فرا پایش باختر بعنوان شرکتی که سالهاست در زمینه پایش وضعیت و عیب‌یابی تجهیزات صنعتی فعالیت دارد، بر اساس تجربه به سطحی از دانش رسیده است که میتواند برای واحدهای صنعتی که در پی اجرای برنامه‌های هدفمند نت و CBM هستند نقشه راه ترسیم نماید. منظور از نقشه راه پایش وضعیت، ارائه کلیه نیازها و الزامات برای تمام مراحل تدوین، پیاده‌سازی، استقرار، اجرا و ممیزی برنامه‌های نت و پایش وضعیت است. تجارب این خدمات در قالب یک دوره آموزشی برای مدیران، کارشناسان ارشد و روئسای ادارات فنی واحدهای صنعتی تهیه شده است. جهت کسب اطلاعات و جزئیات بیشتر در خصوص مدت و محتوای دوره، با واحد آموزش شرکت مهندسی فرا پایش باختر تماس حاصل فرمایید.

جهت دریافت سرفصل دوره کلیک کنید
  • دوره آموزشی نظافت صنعتی

    این دوره برای اولین بار است که در سطح صنایع کشور ارائه میگردد. مخاطبین این دوره را تمام گروه‌های فنی یک مجموعه صنعتی در برمیگرند. علت این موضوع هم این است که نظافت صنعتی و آراستگی تجهیزات از نظر فنی، در دقت عملکرد و عمر تجهیزات، تاثیر قابل توجهی دارد. موضوع نظافت صنعتی شامل گروه‌های مسئول نظافت یا کارگران خدمات فنی نبوده و فرهنگ آراستگی تجهیزات بایستی در ذهن همه پرسنل نهادینه گردد. از اینرو دوره‌ای با همین عنوان تدوین شده و حضور در آن را به کلیه مدیران، کارشناسان و تکنسینهای فنی، گروه‌های مسئول نظافت یا کارگران خدمات فنی بخصوص پرسنل شاغل در صنایع معدنی و فرآوری توصیه میشود. جهت کسب اطلاعات و جزئیات بیشتر در خصوص مدت و محتوای دوره، با واحد آموزش شرکت مهندسی فرا پایش باختر تماس حاصل فرمایید.

جهت دریافت سرفصل دوره کلیک کنید

سر فصل دوره های آموزشی

جهت دریافت سرفصل دوره، فرم زیر را پر کنید :

"*" قسمتهای مورد نیاز را نشان می دهد

مشخصات*