تحلیل خرابی تجهیزات دوار

تحلیل خرابی تجهیزات دوار، یکی از مهمترین وظایف کارشناسان پایش وضعیت است. در بسیاری از صنایع کوچک و بزرگ که به روشهای نوین نگهداری و تعمیر مجهز نیستند، پتانسیل بسیار بالایی برای بهینه سازی روشهای نت وجود دارد. از طرفی، تحلیل دقیق و صحیح خرابی نیازمند دانش کافی و ابزار مناسب است. تجربه و دانش فنی بالا و در اختیار داشتن ابزارهای مناسب و همچنین بکارگیری روشهای نوین پایش وضعیت، عیب یابی و تعمیر تجهیزات، پارامترهای لازم و ملزوم یکدیگر هستند. 

وجود یک تیم پایش وضعیت قوی در کنار گروه های تعمیراتی ماهر و با تجربه، امکان دستیابی به سطح بسیار بالایی از پایش وضعیت، عیب یابی و تعمیر و نگهداری را میسر خواهد نمود. ما در شرکت مهندسی فرا پایش باختر، با تجارب چندین ساله در زمینه پایش وضعیت، عیب یابی و نگهداری تجهیزات صنعتی، به سطح بالایی از دانش نت دست یافته ایم. رویکرد ما برای پایش وضعیت و عیب یابی تجهیزات صنعتی، تحلیل دقیق عیب، ریشه یابی علل وقوع عیب و رفع مشکل و همچنین بهینه سازی و ارتقاء کیفیت عملکرد تجهیزات است. 

ما با بکارگیری روشها و ابزارهای نوین پایش وضعیت و عیب یابی، ضمن تشخیص دقیق عیب، تحلیلهای لازم برای حذف و یا کاهش شدت عیب را به کارفرما ارائه میدهیم. پیگیری تا حصول نتیجه و بازگرداندن تجهیز به وضعیت نرمال، یکی از ایده های محوری ما در فراپایش باختر است. خدمات اجرایی، مشاوره ای و آموزشی ما در زمینه تحلیل خرابی و بهینه سازی عملکرد تجهیزات، علاوه بر حوزه مکانیک(تجهیزات دوار)در حوزه تجهیزات الکتریکی و فرآیندی نیز قابل توجه است. ما با انجام بازرسیها و تحلیلهای ارزشمندی که به روشهای آنالیز ارتعاشات و بازرسی ترموگرافی در هر سه حوزه الکتریک، مکانیک و فرآیند ارائه میدهیم، بخش قابل توجهی از مشکلات و عیوب مزمن را شناسایی و رفع مینماییم. جهت کسب اطلاعات و جزئیات بیشتر در این خصوص با ما تماس حاصل فرمایید. کارشناسان ما با کمال میل شما را راهنمایی مینمایند.

FMEA تحلیل خرابی و بهینه سازی عملکرد تجهیزات